19 Eylül 2010 Pazar

ANNE BABA OLMAK..

Lise bitti evlendim demiştim ya,tam 11 ay sonrada oğlumu aldım kucağıma, ben çocuğum o minicik bir bebek, tutmasını bilmem, nasıl davranacağımı bilmem, o ağlar ben ondan çok ağlarım, inanılmaz günlerdi.Hep şunu derim oğluma, sen benim deneme yanılma metoduyla yetiştirdiğim  çocuğumsun:) beraber büyüdük işte,ama hakkımı yemeyin sonuç ortada değilmi? başardım sanırım:))
   Bir gün, oynuyorum onunla , ufacık bir bebek henüz,aaa! başının tam üstünede bir yumuşaklık var aman Tanrım! ne olmuş bu çocuğa,eşim de o gece nöbetçi eve gelmeyecek sabaha kadar,ölüyorum endişeden, gidip gidip kontrol ediyorum oğlumun başını acıyıp acımadığını kestirmeye çalışıyorum, verdiği tepkilerden, o zaman cep telofonu falan nerde evde normal telofon bile yoktu sabahı zor ettim.
  Eşim, sabah nöbet çıkışı geldi, hemen kapıda anlattım durumu başındaki yumuşaklığı onada gösterdim, onuda aldımı bir telaş:))
  Hemen hazırlanın  doktora gidiyoruz!bu önemli bir şeydir kesin hemen baktırmalıyız dedi bir taraftanda beni sorguluyor düşürüp etmedin değilmi çocuğu diye:))
 Gittik  çocuk doktoruna:) heyecanla anlatıyoruz şikayetimizi ona başını gösteriyoruz bir taraftanda:)) dinledi  dikkatle, bir taraftanda eliyle başını muayene ediyor oğlumuzun,biz susun
 ca bize döndü,  güldü ve dediki;
 İşte çoluk çocuğu evlendirirsen, böyle olur:)) bunun adı bıngıldaktır, her bebekte olması! gereken bir şeydir, ve bu bebek büyüdükçe kapanır biz bebeğin  gelişimini burdan takip ederiz!
 Tanrım, çok utanmıştık:) ve her  gidişimizde  ince ince dalga geçmişti bizimle:))Selam olsun o günlere...:)
     Şimdi bu gülümsenin üstüne çok güzel bir tatlı iyi gider, çok basit sonuç mükemmel!
                                      ÇITIR KADAYIF    
 350 GR KADAYIF
1 SU BARDAĞI SIVI YAĞ
1 SU BARDAĞI CEVİZ
2 BARDAK CEVİZ
   MUHALLEBİSİ:
 1,5 LT SÜT
3 YEMEK KAŞIĞI UN
3 YEMEK KAŞIĞI PİRİNÇ UNU
2 YEMEK KAŞIĞI ŞEKER
4/1 MARGARİN
 Muhallebi malzemelerini hepsini tencerde pişir  , soğuyunca mikserle cırp, uygun bir tepsiye yay,
 Kadayıfların hepsini bir torbaya doldur buzlukta dondur, iyice donunca  torbanın içinde ufalayın
, bir tencerde yağla cevizi yada( fındıkda olur)  kadayıfları ve şekeri hepsini kıpkırmızı olana kadar kavurun çıtır çıtır olsunlar, sonrada muhallebinin üstüne yayın bu çıtır kadayıfları hepsi bu afiyet olsun SEVGİYLE..


         






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder